Holnaptól kezdve egy pénzügyi tanácsadással foglalkozó cégnél látok majd el titkársági és beszerzési feladatokat. Az előttem itt dolgozó lány kedvesen betanított mindenre és felhívta a figyelmem néhány fontos dologra. Például, hogy a temérdek nyomtatási munkálathoz folyamatosan utánpótlásra van szükség.
A nyomtatoalkatresz.hu webcímen elérhető szolgáltató biztosítja a cég számára szükséges nyomtatási kellékeket, mint például a tintapatron és a faxfilm. Az utóbbi éppen kifogyott, így megkért, hogy próbafeladat gyanánt rendeljek tőlük kilenc darabot. Felmentem hát a nyomtatoalkatresz.hu -ra és sikeresen ki is választottam az adott terméket. Megkérdeztem betanítómtól, nem lenne -e célszerű egyúttal patronokat is rendelni, hogy ne kelljen fizetni kétszer a kiszállításért. Meglepetésemre azt válaszolta, hogy aki a nyomtatoalkatresz.hu honlapáról rendel, annak nem kell számolnia kiszállítási díjjal. Így nem probléma akár több ízben rendelni tőlük, ha a helyzet azt kívánja meg. Természetesen érdemes egyből több terméket elhelyezni a kosárban, ugyanis jelentős kedvezmény jár már kettő, de még jelentősebb három termék vásárlása után. Viszont pont emiatt ő bőségesen rendelt a legutolsó beszerzés alkalmával, így még jó adag patron sorakozott a cég raktárhelyiségében.
Minden zökkenőmentesen zajlott, átutalással fizetett a cégünk a termékekért. Mint megtudtam ezt a kezdetekkor a Nyomtatóalkatrész Kft. munkatársaival történő egyeztetés és engedélyeztetés előzte meg. Ennek a folyamatnak a kimenetele függ magától az igénylőtől, a rendelés összegétől, illetve hogy első alkalommal történik-e vásárlás. Azóta a cégünk rendszeres vásárlója a termékeknek, így a tranzakció már lendületesen zajlik.
Szimpatikus a számomra, hogy a Nyomtatóalkatrész Kft. csapata ilyen körültekintően jár el a pénzügyi vonatkozások kapcsán.