A PannonSafe segítségével nem kell aggódni a pénzügyek miatt

A pénz és a pénzügyek egy elég kényes témának számítanak, szinte már tabunak. Valamilyen szinten ez persze teljesen érthető. A pénz az életünk számos területén van jelen, és van arra hatással. Pont emiatt nem is meglepő, hogy a pénzzel kapcsolatban a többségre az óvatosság, bizalmatlanság jellemző. Gondoljunk csak bele. Sokan kemény munka által szerezzük meg, ebből élünk meg, és nagymértékben függ tőle az életünk, ezért sem mindegy, hogy kire bízzuk a pénzügyinket. Már pedig kiválasztani a megfelelő segítséget egy komoly döntés, az ajánlatok tárháza pedig rendkívül nagy. Honnan tudhatjuk mégis, hogy melyik a legjobb döntés?

PannonSafe+Pénzügyek=Biztonság

PannonSafe
Ne féljünk segítséget kérni, ha elvesztünk a számok világában!

Sokáig én is úgy gondoltam, hogy nekem nem kell segítség. Majd én mindent intézek, mert tudni akarom, hogy hova megy a pénzem, illeve egyedül is képes vagyok a lehető legjobb ajánlatokat megtalálni. Be kell vallanom, tévedtem. Ügyesen bántam a pénzemmel, de még ennél ügyesebben is lehet. Egy kicsit félre kellett tennem a büszkeségemet, illetve a bizalmatlanságomat, félelmeimet. Amikor ehhez a ponthoz elértem, akkor döntöttem el, hogy szakértői gárda segítségét kérem. Így jutottam el a https://www.pannonsafe.hu/ weboldalra, ahol számos kérdésre kaptam választ, és tanácsokat. Pedig még ténylegesen fel sem vettem a kapcsolatot a céggel. Ez annak köszönhető, hogy első körben a blogjukat nézegettem meg. Több témával kapcsolatban is vannak fenn cikkek. Szerencsére a lap tetején található címkék segítségével könnyedén leszűkíthetjük, hogy mivel kapcsolatban olvasnánk bejegyzéseket. Nagyjából azokban a témákban tájékozódhatunk, amelyeket egyébként a termékkínálatukban is megtalálunk. Már ezek révén is rengeteg hasznos dolgot tudtam meg, de itt még nem álltam meg a nézelődésben.

Szerettem volna jól megismerni a cég oldalát, ezért a Miért mi? menüponttal folytattam, ahol a PannonSafe leírja, miért is érdemes őket választani, mivel foglalkoznak. A vizuálisabb típusok pedig egy rövid videót is megtekinthetnek. Többek között azt is megtudhatjuk róluk, hogy már több, mint 70.000 elégedett ügyféllel rendelkeznek, és kiváló országos lefedettségük van. Több, mint 30 helyen találhatjuk meg őket. Kiterjedt partnerhálózattal rendelkeznek. A legtöbb biztosítóval, mind a 4 lakástakarék-pénztárral és 8 bankkal is kapcsolatban állnak. Ami pedig szerintem az egyik legfontosabb, hogy személyre szabott, vagyis a mi igényeinknek és pénztárcánknak megfelelő megoldásokat kínálnak. Ráadásul nemcsak magánszemélyeknek tudnak megoldásokat kínálni, hanem vállalatoknak, önkormányzatoknak is.

Széles termékkínálat, kalkulátorok – hogy könnyebb legyen a döntés

Termékkínálatuk is elég széles skálán mozog. Termékeik között megtalálható a KGFB, CASCO, utasbiztosítás, lakásbiztosítás, vállalkozói biztosítás, nyugdíjbiztostás, lakástakarék, egészségbiztosítás, személyi kölcsön, lakás hitel, hitelkiváltás, valamint közvetített termékekkel is találkozhatunk. Ezek többségénél kalkulátorokat is találunk, amelyek segítségével nagyjból kaphatunk egy árajánlatot az igényeinknek megfelelően. Ugyanakkor, ha valaki tényleg egy pontos ajánlatot szeretne, hiszen eddig is az volt a problémája, hogy nem volt biztos abban, hogy a legjobb ajánlatokkal találkozik, akkor érdemes kitölteni az oldalon található űrlapot. Ezután a PannonSafe egyik munkatársa, aki arra a területre specializálódott, felkeres minket és vele átbeszélhetjük a részleteket. Igény szerint személyes találkozót is egyeztethetünk, ahol egy tanácsadás keretein belül megismerhetjük a számunkra legkedvezőbb ajánlatokat.

Nekem igazán szimpatikus volt még az is, hogy náluk lehetőség van online ügyintézésre is. A weboldalukon kereszül könnyedén fizethetjük pl. a biztosítási díjakat, akkor is ha több szerződésünk van, különböző biztosítóknál. Igazán haladnak a mai modern felfogással, mert nemcsak számítógépen keresztül intézkedhetünk online, hanem akár útközben a mobilunkról is . Ehhez mindössze az e-alkusz applikációra van szükségünk. Az applikáció letölthető Android-ra és iOS-re is. A segítségével könnyedén számon tarthatjuk a szerződéseinket, legyünk bárhol a nagyvilágban. Szólnak -akár többször is -, ha fizetni kell a díjat. Segítségével könnyen megtalálhatjuk a legmegfelelőbb szerződést, akár évfordulós váltásról van szó, akár új szerződéskötésről. Kár esetén pedig segít abban, hogy megfelelő szakértői segítséghez jussunk. Emellett az aktuális híreket is elolvashatjuk, így időben értesülünk a biztosítók akcióiról. Az e-alkuszunkkal pedig akár élő chatet is folytathatunk. Egyik hasznos funkciója még, hogy értesítést kapunk, ha vihar közeleg, így esetleg elkerülhetünk egy káresetet. Ha pedig külföldön kerülünk valamilyen bajba, akor az e-alkuszról megtudhatjuk, hogy hol kaphatunk segítséget külföldi utazásunk során. Ami a legjobb, hogy az applikációt ingyen letölthetjük és szintén ingyen regisztrálhatunk is.

Kárrendezés a KárDoktor segítségével

Ahogy az előbb írtam, az e-alkusz applikáción keresztül is szakértői segítséghez juthatunk, ha valamilyen kár ért bennünket. Ugyanakkor azoknak sem kell aggódnia, akik valamilyen oknál fogva nem rendekeznek az applikációval. Nekik is van lehetőségük könnyebben és gyorsabban intézkedni kár esetén. A cég weboldalán ugyanis van egy KárDoktor elnevezésű menüpont, ahol minden fontos információt és teendőt leírnak, ami a kárrendezést illeti. Szerencsére a hét minden napján non-stop elérhető, szóval nem kell feleslegesen stresszelni a sorbanállás és a papírmunka miatt. Segít a kár bekövetkeztétől egészen a kifizetés időpontjáig. Lefényképezi a sérült vagyontárgyat, illetve segít végig vinni az egész kárrendezési folyamatot, miközben folyamatosan tájékoztat minket. Eljár annak érdekében, hogy a biztosító a szerződésben leírtaknak megfelelő szolgáltatást nyújtsa, illetve megad minden szükséges információt ahhoz, hogy a megfelelő kártérítést kaphassuk meg. Igény esetén pedig kárszakértőt is küldenek, aki az érdekeink képviselése mellett, ellát miket a megfelelő információkkal.

A szolgáltatást a legtöbb termékre igénybe lehet venni, azonban a befektetési egységekhez kötött unit-linked biztosításokra nem terjed ki. A balesetbiztosítások (mnkahelyi baleset, foglalkozási megbetegedések), betegségbiztosítáok, CASCO biztosítások, kötelező gépjármű felelősség biztosítások (mind károkozó, mind károsult minőségben), vagyonbiztosítások (lakás, tásasház, mezőgazdasági, kisvállakozási), általános felelősség biztosítások (szakjogászi segítség nyújtás) esetén igénybe vehetjük a KárDoktort. A kárbejelentést többféleképpen is elintézhetjük. Megkereshetjük személyes tanácsadónkat, vagy hívhatjuk a PannonSafe infóvonalát a hét minden napján 24 órában, illetve kitölthetjük a weboldalon található kárbejelentő űrlapot is.

Ha esetleg te is a csapatuk része lennél

Aki pedig ismerős a pénzügyek világában és ezt a tudást egy jó csapatban szeretné kamatoztatni, annak lehetősége van a Karrier menüpont alatt picit tájékozódni arról, hogy mit vár el a cég a jelentkezőktől, mit tudnak ők nyújtani, miért lenne jó velük dolgozni. A jeletnkezéshez mindössze egy űrlapot kell kitölteni és beküldeni. Ezt követően majd a cég felveszi a kapcsolatot a jelentkezővel.

Pozitív benyomás, sok új ismeret

Engem a munka része érint a legkevésbé, hiszen, ha annyira képben lennék mindennel, akkor nem kerestem volna fel az oldalt, hogy tájékozódjak. A tájékozódás viszont nagyon jól ment, nagyon sok mindent megtudtam, ami segíteni tud majd a jövőbeni döntésekben. A legtöbb kérdésemre választ is kaptam, viszont mindenképpen szeretnék a cég valamelyik irodájába ellátogatni, hogy személyesen is beszélhessek valamelyik szakemberrel. Így a Kapcsolat menüpont alatt megnéztem, hogy hol van a hozzám legközelebbi iroda, ahová személyesen is elmehetnék, és kérhetnék további tanácsot. Szerencsére volt miből válogatnom. Ugyanakkor a továbbiakban valószínűleg az online ügyintézést fogom előnyben részesíteni, hiszen valljuk be, annál aligha van kényelmesebb megoldás.